آیلینآیلین، تا این لحظه: 17 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره

خاطرات آیلین

smile is the best make up

شروع وبلاگم

1399/4/16 11:42
نویسنده : آیلین
103 بازدید
اشتراک گذاری

با نام و یاد خدا شروع میکنم

وبلاگ عزیزح 

خاطره ی امروز من تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

خدایا ممنونم به خاطر همه چیز که بهم دادی 

خدایا لطفا ارزو های منو بر اورده کن

خب بزارید یک کم در باره خودم بگم

من یه دختر در حال حاظر 13 ساله هستم سرگرمی هام خرید کردن-کتاب خوندن و هات چاکلت خوردن-کلکسیون جمع کردن-استخر-تنیس-باله-لوازم تحریر فانتزی-سفر های خاج از کشوره

فرد های مورد علاقه ام از فامیل:مامان -بابا- خاله سارا و خاله مهسا-دخترخاله ام فاطیما-مامان جون و مامان بزرگ- بابا بزرگ و اقا جون

فرد های مشهور مورد علاقه ام:انگلا مرکل-جی کی رولینگ-اریانا گرانده

07000000 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://roozgozar.com

پسندها (2)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)


16 تیر 99 18:07
به نی نی وبلاگ خوش اومدین 🌹